loading...
آواز عشق
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سلام 0 134 admin
Reza بازدید : 107 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (12)

True love never dies, even if you have found a new love, the sweet memory of the past will continue to hunt you for the rest of your life

برچسب ها true love , love ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1393/04/21 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

عجیب است که پس از گذشت یک دقیقه به پزشکی

اعتماد می کنیم، بعد از گذشت چند ساعت به کلاهبرداری

بعد از چند روز به دوستی، بعد از چند ماه به همکاری

بعد از چند سال به همسایه ای، اما

بعد از یک عمر به خدا اعتماد نمی کنیم

دیگر وقت آن رسیده که اعتمادی فراتر آنچه می بایست

را به او ببخشیم.

او که یگانه است و شایسته

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/04/20 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

گفتم غم تو دارم
گفتا درک دوباره!
.گفتم که ماه من شو
با شصت داد اشاره!.
گفتم زمهرورزان،رسم ادب بیاموز
گفتا بیشین بی نیم باااا بد ریخت بد قواره!.
گفتم دچار عشقم
گفتا بمیر دوباره !.
گفتم وکیلم آیا؟
گفتا که راااا نداره!.
گفتم که زیر پایم، یک بنز کوپه دارم!
گفتا عجیجم! عجقم آره آره آره !
پاسخ : یاشاسین شاعر

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php
پاسخ : کی ؟؟؟ مدیر محترم کیه؟؟؟ وات؟؟؟

این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1393/04/19 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

از96 ماهی شما 55 تا غرق شد چند تا ماهی دارید؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بله ؟؟ مشغول جمع و منها بودی؟
تقصیر این مدرسه ها است که عمر شما را به فنا داده اند
تا حالا کسی شنیده که ماهی غرق بشه؟!!!؟شکلک
پاسخ : Nice one

این نظر توسط تنهاي تنها... در تاریخ 1393/04/19 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

از روی کینــه نیــسـت اگــر خـنجــر بــه سـینــه ات مــی زننــد

ایـن مردمــــان تنـــها بــه شــرط چاقـــو دل می برنـد

این نظر توسط تنهاي تنها... در تاریخ 1393/04/19 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ !!
ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ ،
ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ .. .
ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ ؛
ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ …
ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/04/19 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

به سختی می خروشم: های باران!...

تو که جان میدهی بر دانه در خاک

غبار از چهرِ گل ها می کُنی پاک

غمِ دل هایِ ما را شستشو کن

برای ما سعادت آرزو کن





س
رضا یه فکیری به این بنداز
http://8pic.ir/images/z09phu933u1v5liw8gps.jpg
پاسخ : قازداش این از دست من خارجه
هر 5 دقیقه 3 نظر بیشتر نمیزاره ولی با تغییر آی پی میشه قولش زد
مهم نیست چت روم که باز نکردم

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/04/19 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

سلام برف سنگم
به فرهاد گفتم کد چت روم رو به خواهر ها با یه گل تقدیم کن شکلک
گفت من رابطه ندارم شکلک
رفتم خودم همتی کنم دیدم داداشم سرمایه گزاری کرده شکلک
حالا بقیش روت حساب می کنم
حرفه ای شکلک
پاسخ : من ؟؟؟ سرمایه گذاری؟؟؟ کجا ؟؟؟ کی ؟؟؟؟ قاطپ سان؟؟؟؟ شکلک

این نظر توسط احسان در تاریخ 1393/04/19 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

دخترا تو سن 18 سالگی فقط به دکتر و مهندس با تمام امکانات فکر میکنن ...

تو سن 24 سالگی میگن حالا دکتر و مهندس هم نباشه عیبی نداره ؛
فقط پول دار باشه ...

تو سن 27 سالگی میگن پولدار هم نباشه مشکلی نیست ؛
فقط معتاد نباشه ...

تو سن 30 سالگی میگن نر باشه خر باشه معتادم باشه مشکلی نیست
فقط منو بگیره نترشم ...!!!

این نظر توسط احسان در تاریخ 1393/04/19 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

قدیما ظرف یکبار مصرف نبود، دختر همسایه دوبار میومد،
یه بار نذری میاورد، یه بار میومد واسه ظرفش، آدم فرصت فکر کردن و تصمیم گیری داشت. بعد میگن چرا آمار ازدواج کم شده
شما دارین فرصتها رو از جوونا میگیرین... والا


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
In French you don`t say "I miss you." you say "tu me manques" which means "you are missing from me." I love that
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 4,275
  • کدهای اختصاصی