loading...
آواز عشق
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سلام 0 134 admin
Reza بازدید : 58 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (5)

When you realize you want to spend the rest of your life with a person, you want the rest of your life to start as soon as possible

برچسب ها Love Quotes ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تنهاي تنها... در تاریخ 1393/04/17 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

طرز تهیه پسر سالم مواد لازم…………اصلا ولش کن مواد رو حروم نکنیم
دخترا یکی پرچمو بگیره بی زحمت ...
پاسخ : پسر سالم رو که تهیه نمی کنن پسرا از اولش سالمن شما میاین ناسالمشون میکنین میشه طرز تهیه پسر ناسالم خخخخخخخخشکلک
بچه ها اون پرچم بزرگه همگی کمک کنین باهم بلندش کنیم ...شکلک

این نظر توسط تنهاي تنها... در تاریخ 1393/04/17 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

قدیما تا به دوست پسرت میگفتی تو خیابون بم متلک گفتن جوش می آوورد و داد میزد که کی گفته تا برم فلانش کنم . . . اما الان تا به دوست پسرت میگی بم متلک گفتن میگه : بس که امروزجیگر شده بودی حقم دارن
پاسخ : قدیما که دوست پسر نبود نامزد بود

این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1393/04/17 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

س تایید کردنو واسه چی گذاشتن،تایید نکن!!!!!
خخخخخخخخخخخخ
من نینیم چاش ساندا منیه دیی کی!!!شکلکشکلک
پاسخ : بزار ببینمت معنای چاش بودن رو بهت میفهمونم !!!

این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1393/04/16 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

هر موقعی حس میکنم شانس ندارم میام یه چند تا سایت ایرانی باز میکنم
اصن لامصب یه کلیک که میکنم برنده چند تا جایزه مختلف میشم !
اونم چه بسته هایی با چه درصد تخفیفی !!!!! خدا خیرشون بده …شکلکشکلک

این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1393/04/16 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

تو تاکسی نشسته بودم صندلی عقب...

هوا گرم بود.

یه دختره کنارم بود.

بهم اشاره کردو گفت: میشه بکشی پایین؟؟

گفتم میخوای بخوری؟؟

گفت منظورم شیشه بود

گفتم بیشعور منم منظورم باد بود...

هیچی دیگه خفه شد

بیشعور خیلی منحرف بود!!!شکلک
پاسخ : آ فرهاد قارداش خوبه منم بیام وبلاگت از این حرفا بزنم ؟ هی ؟ بیام بزنم؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
In French you don`t say "I miss you." you say "tu me manques" which means "you are missing from me." I love that
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 4,281
  • کدهای اختصاصی